Merhaba arkadaşlar
Hep bebeklerin gazından şikayetçiyiz meğer ne kadar haklılarmış. Sanırım bende kolik oldum 😄
Şöyle ki, özellikle akşam başlayan hatta gece şiddeti artan gaz sorunu yaşıyorum, uykudan uyanıyorum gece gazım var gibi koşa koşa tuvalet e gidiyorum ama yok çıkmıyor, aşırı aşırı zorluyor beni. Çıksa da rahatlatmıyor 😑
Bir arkadaş sezeryan dogumda bagırsakları dışarı çıkarttıklarını söylemişti, acaba benim gaz çıkartmak için olan kısım dışarıda mı kaldı diye düşünür oldum 😄
Lütfen ilaç, ya da bu durumda yaptıgınız bir şey varsa önerir misiniz. 🥲