AnGeL_24 Merhabalar oglum 4 ay 6gunul ve 3 cu kez hastalaniyor elleri sicak ama yüzü normal sıcaklık da sizce atewimi var vücudu da herzamanki gibi sicak elleri normal de sicak olmazdi o yüzden biraz korkudum
ElifMeryem25 AnGeL_24 ateş ölçüçeği mutlaka bulundurun Hastayken helede ateş de uyurlar o yüzden olup olmadığını bilemezsin
Ozlem2904 AnGeL_24 gazdanda ikiyo olabilir, uykudaysa sicakladigindanda elleri ısınmış olabilir. Eğer çok endişe ediyorsanız ateşini ölçün Üstünü inceltip bekleyin uyanmasini yada