Pusat2022 aynı aylarda benzerini yaşadım gerçekten 2 dk zor emziriyordum sonra artık ayağa kalktım hoplaya zıplaya emzirdim baya bi sure 😅 Ama geçiyor yeter ki pes etmeyin emzirmeye devam edin. O aylarda çevreye ilgileri çok artıyor en ufak sese bırakıyorlar emmeyi. Birde sessiz bi odaya geçin konuşma, herhangi bi ses olmasın mümkünse dikkati dağılmasın 🌺