Agaclargibi Kızlar merhaba Çıtçıtlı badi ve ayakkabıyı kullanmadık Oğlum 4 aylıkken 8kg iken giydi aslında bedenli bir takım değil yani kargosu bana ait Tam takım gönderilecek
Agaclargibi Pamukkprensess oğlum giydiğinde 67cm 8kgydu resimdeki gibi tam oldu 1yaşa olmaz sanırım bebek takımı bedeni yok standartdı
Agaclargibi Pamukkprensess yok olacağını sanmıyorum canım mesela paçalar bizimkine tam geldi sizinkinde kısa kalır 78cm az bir fark değil