Arkadaşlar merhaba kızım 19 günlük ilk günler bir satte bir uyandırıp emziriyordum yavas yavas 1 bucuk 2 satte yukselttim bir kaç gündür uyanmak istemediği için 3 er saatte çıktım etrafımdakiler elleme bebek uyusun o acıkınca uyanmaya başlar alışmıştır artık diyor bu gece biraz derin uyumuşum telefona alarm kurmuştum uyanamamışım kendi kendine aglamaya başladı yani 1 de yatırmıştım 4 bucukta kendiliğinden uyandı artık böyle mi devam etmeliyim yoksa uyandırmaya devam mı kararsız kaldım sizler nasıl ilerliyorsunuz veya ilerlemiştiniz