Azli filiz hanım doktor olarak çok iyi. Fakat hastane devletten bir farkı yok paranla rezil oluyorsun kelimesini eş değer bir hastane.randevumuz 10 daydı. Tam 1:30 da aldı bizi. Ultrason randevusu vardı bebeğimin 3:30 dediler 4:30 a kadar da orada bekledik. Devlette bile bebek diye hemen alıyorlar bekletmiyorlar. Ama yine de doktor olarak filiz Hanım çok iyi bebeğimin hastalığını bir tek o anladı. 7 doktora götürdük anlamadılar ilk muayenesinde anladı gerçekten çok iyi birisi