Canım ben kızımda 2840 doğmuştu 1 hafta küvezde kaldı 2400 çıktı. 2 ay kavga zar zor mama+meme şeklinde gittik ama sonrasında memeyi hiç emmedi. 6. Ayında 7200 dü kilosu. Ben tadımlara erken başlayanlardanım. Bu yüzden mi bilmiyorum ek gıdayı sevdi kızım. Öğünlerine bebe bisküvisi, muz, avokado koymaya çalışıyorum mutlaka. Örneğin sabah kahvaltısına 3 bebe bisküvisi, 1 tatlı kaşığı pekmez, 1 tatlı kaşığı labne, yarım avokado, 1 ceviz, 1 yumurta, azcık tereyağı koyup ezip veriyorum. Yada yoğurt verdiğimde bazen muz ve bebe bisküvisiyle karıştırıp veriyorum. Tabi gün içinde meyvesi, çorbası flnda oluyo. Birde gece maması hazırla bebeğine bence en çok kilo aldıran şeylerden biri bu. Kaşık mama olsun ama 🤗