Merhaba. Klasik grip oldum 😥 öksürük baş ağrısı vücut kırgınlığı burun akıntısı hapşuruk vs. Ateş vardı geçti artık. Devlet hastanesine gitsem en az 4 saat sıra beklemem gerekiyor. Özele gitsem 800 den aşağı çıkamıyorum acil bakmıyor polikliniğe atıyor. Her hafta hastayım zaten maddi olarak da güç kalmadı özele. Evde bu gribi nasıl geçirebilirim en kolay yoldan z🤦♀️ dinlenemiyorum çünkü 2 yaş oğlum var 🤦♀️ teşekkür ederim