Htcasl Merhaba size sorum olacaktı . 45 günlük bebeğimin burnu tıkalı . Doktora gittik serum fizyolojik verdi . Ama hala açılmadı . Yaşayan varmı . Ne yapmam gerek huysuz baya
Fgday Htcasl bizde 2 buçuk ayligiz gün içinde 3-4 defa burnunu temizliyorum ve buhar makinesi çalıştırıyorum iyi geldi bize
Gozdedmr S2022 canım bızdede 1 haftadır var hemen gecmıyor Sureklı temızle fızyolojık serumla buhar olsun evde. Bırde
S2022 Gozdedmr canım peki fizyolojk suyu nasl kullnyosunz,bazı yerlerde bir iki damla damltın diyo bazı yerlerde geniz yıkama şeklinde diyo siz nasıl uyguluyorsunuz