Kızlar bebeğim uyurken aşırı derecede terliyor. Sırtı, yatağı ıpıslak oluyor. Ev 21 derece, ince gecelik giyiyor çorapsız yatırıyorum. Battaniye örtüyorum üzerine ince. Yine de sırtı çok ıslak. Bunun sebebini bilen var mı? 4. Aydan sonra başladı şu an 12 aylık. Bilen varsa lütfen yazsın yoksa da üstte kalması için yorum atar mısınız? Anne tecrübesine ihtiyacım var. Çok bronşit oluyor bu yüzden 😭