Ahsen44 terliyorsa örtmeyin😊 benim bebeğim de çok terler ama uyurken değil. Uyurken terlerse üstünü açarım. Gündüz terlerse ince giydiririm. Benim bebeğim durduğu yerde terler.
Sizin hem togunuz yüksek hem de kalın battaniye ortuyorsunuz. Bence battaniye yerine ince birsey deneyin yine terliyorsa onu da açın yine terliyorsa togu küçültün. Ama muhtemelen battaniyeyi kaldırınca terlemesi bitecektir. Çok terleme susuzluk yapar o da Allah korusun bobreklerde genişleme. Zaten susuzluk yapıyorsa idrarı az ve koyu olacaktır. Bildiklerimi paylaşmış olayım. Hayırlı günler 😊