yardım isityorun arkadaşlar oğlum 2yaşına giriyor ssürekli muzlu süt içiyor günlük 200 mlden 1 lütreyi buluyordur. KAHVALTI yapsa bile arkasından süt peşine düşer tmm doymuyordur ama nasıl uAKLAŞTIRABLİRİM ağlasa da vermesem olurmu çünkü zararları var kabız keçi gibi yapıor karın cevresi zayıf ve altı bağlı olmasına ragmen üstüne çiş çıkıoor gece anemi vs hergalukarda bunun önünü tutmam lazım şimdiye kadar nıye yapmadn dersnz hamilelik vs ikinci çocuk etkisi buyuk oda subatta ek gıdaya baslıcak. ŞİMDİ brn ağlasada vermesem olurmu??