Öncelikle herkese merhaba Kızım 25 aylık ve emziği sadece uykuya dalmak için kullanıyorduk bende artık tamamen kesmek istedim bugün 6. günümüz ama kızım gece uyanıyor uyumuyor şu an saat gece 5 halen uyku yok delirmek üzereyim uykusuzluktan başım ağrıyor günlerimi saatleri şaşırdım ne yapabilirim ne öneriyorsunuz ? Ağlamıyor ama sürekli ses çıkarıyor. Gece uyumadığı için sabah geç uyanıyoruz ve öğle uykusu da yok . Gerçekten artık enerjim yetmiyor kendimde çok yıprandım bu süreçte
.