_mommm Merhaba,
🌸45 derecelik yüksek açıyla yatırın, sağına ya da soluna yatırın. Sırt üstü yatırmayın. Reflü yatağı benim bebeğimde yetersiz kaldı, daha yüksek yaptık başını. (Bunu doktor önerdi.)
🌸Burnu daima temiz olmalı. (Serum fizyolojik, aspiratör.)
🌸Gece ya da gündüz uyandığında terli kıyafeti anında komple değiştirin, asla terli bekletmeyin o haldeyken yelek giydirip günü geçirmeyin.
🌸 Doktor bebeğime ventolin, corthair ve serum fizyolojik yazdı. Nebülizatör ile burundan 6 saatte bir verdik.
Tüm yukarıdakilere dikkat ettik 5 günde iyileşti kesildi öksürüğü bebeğimin. 5,5 aylık.