Perşembe saat 2 de aşı olduk , akşam sekiz gibi ateşlendik. Ateşimiz hala bizi zorluyor. İlk kez bu denli ateş yaptı. Sizce normal mi? Ateş düşürücü desteği almak zorunda kaldık epeyce. Biraz uzun sürdü gibi geliyor. Sabah bir doktora götüreceğim. Acaba üşütme ile mi karıştı diyorum. Ama herhangi başka bir belirti yok , kusma burun akıntısı vs gibi. 🙏🏻