Ayak parmağının üzerine düşürdü tencereyi hep oynar indirir dolaptan o tencereleri yerim kalmadı artık üst dolaplara koyuyorum yinede alttakileri düşürüyor oynarken yine oynarken elinden kaydı ayağına düşürdü orta boy granit tencere hemen buz vs koydum tırnağının altı içi böyle kan topladı mı deniliyor mor oldu tırnağının köşesi ne yapabilirim 10-15 dakika ağladı baya sustu röntgen çektirmek istiyorum hemen sizce birşey olmuşmudur Allah korusun