Momdyg ben bebeğimin alerjisinden dolayı mecbur diyet yaptım. Süt, yumurta ve kuruyemiş alerjisi var, çoğu gün hızlıca yiyecek bir şey bulamadığım için aç gezdim. Sütüm azalmadı, bebeğimin gelişimi de gayet iyi gitti çok şükür. Ben 84 kiloyla doğuma gitmiştim, bebeğim 6 aylık 65 kiloyum. Bence süt azalma durumu psikolojik bir durum, ben sütümün azalma ihtimalini bile hiç düşünmemeye çalıştım, kondurmadım.