Seymatugraipek Merhaba arkadaşlar bebeğim 57 günlük bağırsak enfeksiyonu oldu. Neyden bulaşmıştır? Nasıl geçer? Yaşayan oldu mu ?
unal4195 Seymatugraipek böyle bi durumda ne yapılıyor canm benim bebeğim iki haftaya yakın ishal geçen hafta doktora götürdüm kaka tahlili yapıldı serum bile vermeden gönderdi ama bu hafta gürültülü kaka yapmamı dersin isal mi dersin kötü koku dediğin gibi yaşıyorum en son burnu da doldu grip felan geçirdi evde kendi çabalarımla grip bi şekilde gitti peribiyotik damla kullanıyorum eczaneden aldım o iyi geldi biraz bağırsaklaırna
Seymatugraipek ahlas26 5 gündür ishaldi. Mama değişikliğine bağlamıştı doktorumuz. Rota falan baktırdık kakasında temiz çıkmıştı. Ama kakası ve gazı çok kötü kokunca enfeksiyondan şüphelendi. Bugün de hafif halsizlik, emmeye ve mamaya isteksizlik oldu.
ahlas26 Seymatugraipek çok geçmiş. Olsun Allah şifasını versin. Bende de bı kaç gün önce ciktida baya kotuydum bebeğimi azda olsa emziriyodum doktora gidince ilaçlar felan hemen bıraktım emzirmeyi ama gecermi diye endişe ediyordum bende 😳
Seymatugraipek unal4195 bize de maflor verdi doktor onu kullanıyoruz aynı dediğiniz gibi sesli kaka yoğun gaz çıkışı ve aşırı kötü koku var. Pazartesi günü tekrar götürcem.