Merhaba ben 17 aylık anneyim. Hala emzirmeye devam ediyorum fakat yaklaşık 7 aydır falan artık göğsüme süt dolunca gerginlik şişkinlik oluşmuyor. Emzirirken de süt geliyor mı gelmiyor mu hiç anlamıyorum. Bu normal mi bu ay için, yoksa sütüm mü hiç yok acaba?