Merhaba anneler, desteklerinize ve yardımlarınıza inanılmaz ihtiyacım var. Bebeğim 2.250 gr doğdu. Memeyi tutmadı ve mama ile başladık ardından sütümü sağarak verdim. Üçüncü aya kadar süt ağırlıklı besleniyordu fakat sütüm azalınca mama ağırlıklı beslenmeye başlamıştı. Bir ayda 300 gram almış. Kullandığımız mama hippti. İki saatte sadece 60 cc içiyor. Bir türlü arttıramadım. Ne yapmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim tavsiyelerinize çok ihtiyacım var