Zumrantos Erken bir zaman genelde sadece mama ile beslenen bebekler bile 4.ayinda ek gida tadimina gecebiliyor siz sadece anne sutu veriyoken hemen ari mamaya gecmek icin cok erken en azinda 4.ayi bitsin ona göre kaşık mamalari var gece yatirirken verirsin tok tutmasini istiyosan ama 4 aydan once bisey vermeyin bence eger ki sütünüz gece doyurmuyoss ve yetmiyosa en azından formül mama verin onun içinde bir suru vitamin var en azından