Kızlar oğlum 3 yaşına girecek ben 4 ay önce tuvalet eğitimi verdim. Çişini çok güzel bir şekilde alıştı asla altına yapmaz ama kakası gelince asla söylemiyor direk çamaşırına yapıyor 4 ay oldu ama hala aynı herşeyi denedim uygulamadığımız yöntem çare kalmadı. Günde 5 6 kere kaka temizliyorum tuvalete gitmediği için parça parça yapıyor. Ben fark edip tuvalete oturtuyorum yapmıyor bekliyor indiriyorum gidiyo yapıyor altına. Bu benim hayatıma aşırı derecede yansıyor. Böyle durum yaşayan varmı ne olur fikirlerinizi benimle paylaşın psikolojim hiç iyi değil çocuğa tahammülüm bile kalmadı bu durumdan dolayı. SABIR SABIR kelimesinden nefret ettim çevremdekiler sürekli sabır sabret nereye kadar 5 ay olucak bu durumdaykende kreşede yazdıramıyorum.