Zgns Kızlarrr Bursa şehir hastanesinde sezeryan doğum yapan yada bu doktor çok iyidir diyen var mı ? Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim 🤩
Mrvekpk Zgns ben yaptm canm 10 ay önce doğumu yaptıran doktor Mustafa Burak Alselin dı çok memnun kalmıştım
Elisam16 Zgns oradaki bütün doktorların çok iyi olduğunu söylüyorlar gidenlere soruyorum hangi bölüm olursa olsun çok iyi çok memnun kaldım diyorlar
betulunmevasi Zgns lale dörtışık iyi doktor ben memnun kaldım bir de sakine rahimli ocakoğlu o da ilgili doktor
betulunmevasi Mrvekpk Mustafa Burak Akselim şu anda yanlış bilmiyorsam yurt dışındaymıs ve 5 ay yokmuş kuzenim ona gidiyordu randevu bulamayınca sekretere sormuş öyle demiş