Bu hastalığı geçirenlerin tavsiyesine ihtiyacım var. 13 yaşında ki oğluma bulaştı. Okuldan geldi sanırım. Bugün ev de ne var ne yok yıkadım. Kurutma da kuruttum. Kükürtlü bir krem verdiler onu kullanıyor. Kaşıntı için hap. Başka ne yapmamız lazım? 3 yaşında bir oğlum daha var. Ona geçmesinden çok korkuyorum. Lütfen yardım edin.
Sevgili adminler eski başlıkları bulmaya çalışıyorum bu konu da. Fakat forum da ara kısmına yazdığım da çıkmıyor. Çok yorumlu birkaç başlığa etiketler misiniz beni ?