Merhaba bayanlar kızım 16 aylık sürekli meme de uyuyor geceleri artık kesmek istiyorum. Ancak süt ürünlerine alerjisi olduğu için doktor mama verdi alerji maması. Bizim kız hiç biberon tutmadığı için napacağız bilmiyorum. Fikirlerinizi söylerseniz çok memnun olurum. Geceyi kesince ne veriyorsunuz mama kabul etmezse denerim bende..