İyi geceler anneler 😊 Baştan söyleyim niyetimi, çocukları kıyaslamak falan değil. Sadece kontorle götürdüğümüz de ideal olan ne diyecekler merakımdan soruyorum . 18 aylık erkek bebek kilo ve boyu kaç olmalı .
İnternete baktım birçok gelişim tablosu var , sizlere de soruyum dedim.
Şimdiden teşekkürler 😊