iremgg
Kızlar merhaba, 1 haftadır Aptamil Prosyneo mamayla beslenmesini desteklediğim kızımda geç kaka sorunu yaşıyorduk; doktorumuz günde 8 kez yapması da 8 gün hiç yapmaması da normal demişti ve dışarıdan hiçbir müdahale yapmamamı istedi ama ben dinledim mi, hayır🤦🏻♀️Hemen koşa koşa mamayı değiştirdim, Hipp Combiotic ile ama nasıl deli gibi kustu anlatamam😞Hemen kendi mamasına geri döndük..
2 gün yapmayınca mamasına zyağı ilave ettim ve sabahına rahatladı..
Ve bugün hiçbir müdahale gerektirmeksizin kendi kendine kakasını yaptı..
Demem o ki kızlar uzun süredir kullandığınız bir mamaysa hemen değiştirmek doğru diil, biraz sabredip en fazla zeytinyağı ilavesinden destek almak lazım galiba..