Hayırlı akşamlar arkadaşlar kızım 11 aylık
Kızımı bu akşam çok zor uyuttum 1 saat önce uyudu. Sallayarak ya da emerek uyuyor salladım uyudu beşiğine koyduğum anda çok şiddetli ağlıyor bu akşam böyle yapıyor nedense😔 kucağıma alıyorum sakinliyor uyuyor tekrar koyuyorum yine aynı 😔 ne yapacağım bu gece nasıl uyuyacak😑karnı tok altı temiz oda sıcaklığı iyi banyo da yaptırmıştım
ne yapmalıyım yaa