findiginannesi_ Kızlar doğumdan sonra çok kilo aldım .zatıflayamazsam kuzenimin düğününe gidemiycem .beraber zayıflayacağımız arkadaşlar arıyorum .2 haftada bir tartıya gideceğimiz .günlük yediklerimizi paylaşacağımız arkadaş .varmı benle zayıflamak isteyen
Hkshkshsk findiginannesi_ canım senle zayıflama arkadaşı olurdum ama benim yemek yicek vaktim olmuyor oğlum sağolsun 2 öğün zor yiyorumm oda 5 dk sürüyor 😂😂
findiginannesi_ Hkshkshsk Yaaa eğer gezmeye felan çıkıyorsanız beraber burdan haberleşip çıkarız kaç dk yürüdüğümüzü felan yazarız olmaz mı
Hkshkshsk findiginannesi_ cidden çok isterdim ama oğlum 4ay 26 günlük hava soğuk dışarı ciakarma imkanım yok yoksa gerçekten eşlik etmek isterdim sizinle benimde bayramda abimin düğünü var benimde kilo vermem lazım
findiginannesi_ Derinim_ ciciinci alonee Tuchee Tuchee Tuchee fresh_mom Tuchee yeniannee1 Ayssss1 Ecemilay MademoiselleZengin55 1mehmethaninannesi Annekuzusu66 momyy_ Mommyy1 Mommyy1 yuhumgeliy momyy_ Elif6 Kubrasolmmaz yuhumgeliy Ecemilay Selencanbaz hani kızlar nerdesiniz bugün başlayacaktıkkim ne kahvaltı yaptı .ben yarım kase mercimek çorbası 2 dilim ekmek yicem birazdan
findiginannesi_ Derinim_ alonee Tuchee fresh_mom yeniannee1 Ayssss1 Ecemilay MademoiselleZengin55 Adababy 1mehmethaninannesi Annekuzusu66 Koalaannesii_0610 Mommyy1 yuhumgeliy Annekuzusu66 Annekuzusu66 Elif6 Kubrasolmmaz Mommyy1 Ecemilay Mizmizmyrtle Selencanbaz yuhumgeliy Elif6 alonee Kerem0210 Eminos Kerem0210 Minem23 minikoglummmmm Murataleyna Deletedmom_56 livy Eternity tontisbebegim Gulsahtasdelen Nurcannnnn srtalc3007 srtalc3007 Nurcannnnn MademoiselleZengin55 Edamert srtalc3007 insta ****dan grup kuruyoruz kızlar katılmak isteyen özelden yazsın 😍
1mehmethaninannesi findiginannesi_ üzülme bende 104 falan🤣 gene yakın kilodaysak motive olabilirim diye sordum. 60 kilo biriyle diyet yapmak sıkıcı olabilir diye 😁😁😁😁
findiginannesi_ ciciinci seninle 2 kişi olduk alonee seninle de 3 kişi hadi bakayım .biraz daha kişi olursak pazartesi başlayalım
fresh_mom findiginannesi_ bende varım öyleyse her gün başlıyorum akşam boZuluyor daha şimdi bu saatte gece olmuş 2.30 bir bütüne yakın ekmek yedim
Adababy findiginannesi_ bende 2 haftadır yapıyorum 4 kilo vermişim ilk hafta veremedim çok şimdi sabah akşam çorba içiyorum 2 ara öğün yiyorum bol bol yeşilçay içiyorum kilo veriyorum tartıda pek belli olmuyo ama inceldim hissediyorum koyafetlerden daha öncede bu yöntemle 67 kilodan 55 e düştüm haftada 3-4 gün dukan birası yapıyotum detox olarak 3 lt su içiyorum ve ben 67 den 55 1 ayda düşmüştüm doğum fazlamı böyle verdim şimdi 62 den 58 e düştüm hedefim 50 olmak 160 boyundayım
Sumak4104 Adababy emzirirken mi yaptınız bu diyeti benim de 55 olmam lazjm şuan 66 kiloyum ama emziriyorum
Tuchee Ben de sizinleyim kızlar ben de esimle iddiaya girdim ucunda bilezik var vermem lazm hadi destek birbirimize 🌼🤲🥰
findiginannesi_ Huzur_kokulumevlat O bende de var daha fazla kalırsam .konuşmam bile titriyor .sonra yerlerden topluyorlar ama vermem lazım çok kilo aldım
Huzur_kokulumevlat findiginannesi_ şu yeme düzenimi 2 günde düzene bindirim sonra bende zayıflıycam inşallah güvenemiyorum kendime
Tuchee findiginannesi_ güveniyorum hepimize hadi bismillah 🖐️ vereceğiz innayorm ben gercketen bogazimiza sahip çıkıp dikkat edersek neden olmasn
Adababy findiginannesi_ kızlar inanın vaktim olmuyo bebem durmuyo sendromla uğraşıyoruz ama vakit buldukça bakarım