Happymamii istersen birde evolvia dene canım yani bize o iyi geldi her ay 600 700 500 gram alan oğlum ona başlayınca 1 ay da 1 kilo aldı inşallah sana da faydası olur ayrıca gaz ve kabız yapmadı bu arada bizde reflü olduğu için Evolvia Ar mama kullanıyoruz canım kusması var mı sizin bebeginizin