Aras_2323 bu konuyu ben de çok araştırdım. En güzeli abdestimizi alıp emzirmek fakat eğer ilişki anında bebek uyandıysa emzirmek yerine kucağınızda sakinleştirip tekrar uyutabiliyorsanız uyutun. Ama hiç durmadı illa ki emmek istiyor o zaman göğsünüzü yıkayıp emzirin. Keyfi olarak ilişki bittikten sonra beklemek günahtır. Ya da bekleyip uyanırsa göğsümü yıkar emziririm abdestimi sonra alırım demek de günahtır. Dinimiz bize bu gibi acil durumda zaten kolaylık sağlamış bebek ağlıyorsa durmuyorsa anne göğsünü yıkar emzirir günah olmaz demiş.