Nurumm12 organier Kids diye çilekli bir iştah açıcı şurup kullandım onunda çok etkisini gördüm ilk kullanımdan oğlum yemek istiyordu o derece çileğe karşı alerjisi vardı belli etkilemez demiştim ama bizimkini maalesef etkilediği için onu bırakmıştım onuda deneyebilirsiniz trenyoldan almıştım uygundu diğer dediğimden çok çok uygundu 230 tl alıyordum diğerini bu 65 tl gibi bir fiyat maalesef bu devirde bütçede düşünmek zorundayız