Ecrin4161 4 ay atağıdır. Geçiçidir ama bu dönemde yapılanlar alışkanlık haline gelir yabi ayakta sallıyosanız o şekilde gider, memeye alışırsa yine memeyle devam 🥲 (benim ki de memeye alışmıştı 2 yaşa yakın kesene kadar memeyle uyudu)
Bence uyku sürelerini uyanıklık sürelerini düzenleyin ve uyku rutinleriniz olsun. Bebeği oynadı vakit geçirdiği ortamdan alıp direkt uyutamazsınız direnç gösterir. Önce onu uykuya hazırlayın sinyaller verin, şimdi uyku zamanı diye bi anlasın en azından bi 15 20 dkka mayışsın sakinlesin öyle uykuya geçirmeyi deneyin 🍀🍀