İyi geceler ben yaklaşık bir ay önce dış gebelik geçirdim ve kürtaj la alındı beta hcg dusmeyince bir iğne yaptılar ve düzenli takip edildi 53 e kadar düşmüş tu ama kramp larim ve ağrılarım çoğalmaya başladı kendi Dr um olmayınca başka Dr lar baktı hep acilde birsey göremediler en son geçtiğimiz pazar iç kanama geçirdiğimi ve karacigerime kadar kan dolduğunu öğrendim ameliyatı beklerken bir anda durumum kötüye gitti ve 2 saniye ile hayatta kaldım 5 gün hastanede yattım dün evime geldim ama bugün kan ilacı kullandığım için kabız oldum ve vajinam da bir sızlama ve hafif ağrı var benim gibi bu durumu önceden yaşamış biliyorsanız bu durum normal mi çünkü beş gündür bağırsakları min ağrısına hiç dikislerimi ve vajinami hissetmiyor dum normal mi yoksa sıkıntımı var bilemedim bana yardımcı olurmusunuz her şeyden korkar hale geldim