Ezgimstf ben de eşimle nöbetleşe uyutuyordum. Bebek için de kötü rahat rahat uyuyamıyor. Şöyle ki kitabı okuyarak cesaretlendim öncesinde araştırdım tabi. Böyle tekniklerin sertifikasını alıp 1500-2000 ₺ye eğitim veriyorlar telefondan. Dedim ben bunu telefondan destek alacağıma kendim de yapabilirim. Okudum, notlar aldım. Bebeğimin ihtiyaçlarına göre sıraladım. Mesela 6 dan önce mutlaka uyanık olmasını istiyorum ki 6 gibi bamyo yapıyoruz, masaj, pijama giyinmesi, masal okuma şekilde rutinler yapıyoruz. Sonra yatağına koyuyorum. Mızmızlanıyor. Seve okşaya yanında olduğunu güvende olduğunu onu teskin edici sesler çıkararak pışpışş eee eee bebeğim gibi.. Böyle konuşarak uyuması için bekliyorum yatağının yanına koyduğum bir sandalyede. Sürekli ellemiyorum ama çok da ağlatmıyorum denge kurmak önemli. Katılarak ağlarsa kucağıma alıyorum emziriyorum hatta açsa. Bu şekilde 20 25 dk sürebiliyor ilk gece. Daha da uzun olabiliyor. Okuduğum yorumlarda 3 saat bu şekilde ilgilenen olmuş. Tamamen bebeğin karakteri ve sizin iradenizle ilgili bir durum ve gelişme.