İyi aksamlar anneler bebepim 5 aylık ve yavaştan ek gıdaya geçmek istiyorum tabi doktor kontrolünde ve tecrübeli anneleee danışmak şstiyorum buharlı pişirici sizxe çok mu gerekli şuan philips markasının pişiricisi çıkıyor karsıma 3 bin civarı bi fiyatı var almalı mıyım yada sizler nasıl yapıyorsunuz pişrime işini??