Merhaba sevgili anneler. 5 aylık bebegim var. Anne sütü alıyor. Hamileligin son aylarinda baslayan ve hala devam eden bir mide gazı ve agrisi sorunum var. Hatta sirtimi da cok agritiyor. Özellikli geceleri ve sabaha karşı artıyor. Bazen gün içinde de kıvrandırıyor. Sizler de yasadiniz mi benzer durum. Nasil rahatladiniz?