Cansudede Bizde başta aptamil kullanıyorduk ama çok kabız yaptı sonra tavsiye üzerine sma ya geçtik hiç bir sorunumuz kalmadı kilo alımı da gayet güzel doyurucu da bir mama tavsiye ederim biz sma comfort kullanıyoruz ama optipro da denedik oda güzeldi doktorumuz pek fark yok aralarında ikiside olur dedi, comfort kabızlığı önlüyor sadece ama optipro da bize kabızlık yapmadı