betiizimm canm benmde aynı şekilde yalnız değilsin😒şuan iki aylık hla aynı hiç uyku yok uykuya dalıp derin uyuyamıyor,memede uyuyor yerine koyar koymaz uyanıyor gün içinde toplasan 3 saat anca uyuyor gözleri kızarıyor artık uyku yok yani hiç uymadığı için ayrı bi huzursuz ağlamalarda ayrı bişey tabi😞offf çok kötü durumdayım bende düzelir mi bilmiyorum çok üzülüyorum