Kızlar 1 yıl önce 2. Bebeğimi doğurdum ve bende genetik pıhtılaşma yatkınlığı faktör 5 Leiden var daha yeni ögrendım ve Dr bana doğum kontrol hapları falan hep yasakladı bende 3 aylık iğneyle korunuyorum oda yasak şimdi sorum şu spiral taktırsam hormonlu kullanabilir miyim acaba yoksa sadece bakır mı kullanabilirim Dr randevum var baglatmak istediğimi söylicem ama başlamazsa spiral isticem