Kızlar size iki sorum olacak kızım 1 yaşında ve bronşit oldu buhar şurup falan kullanıyoruz şimdi de etraftan değişik tarifler veren oldu. Kıza da öyle herşeyi vermek istemiyorum işte siyah turp içini dolma gibi oy içine bal dök 12 saat beklet onun suyunu ver dediler ne kadar doğru olur bilmiyorum ya 5 gündür kullanıyorum buharı ilaçları çok şükür eskisi gibi halsiz değil ateşi çıkmıyor sadece burnu tıkalı balgamı var. Bide ikinci sorum da şu kabız oldu kızım kakasını yaparken birden ansızın çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor zorlaniyor çıkaramıyor zeytinyağı icirdim sürdüm fayda etmedi ya ne yapacam bilmiyorum 🥺🥺🥺🥺🥺