Senaselma Nursur yok taktığından değil tabi beslenip beslenmediğini ondan anlıyorlar ya o yüzden sordum. Sağlıklı olsunlar da gerisi boş 🙏
Nursur Senaselma benimki uyanmıyor gece alarm kurup emziriyorum oda üç beş dakika tekrar uyuyor onuda takıyordum ama onuda başka biri söylemişti takılma uykuda önemli üç beş dakikada doyması için yeterliymiş
Nursur Ben artık dinlenmeye çekiliyorum iyi geceler hanımlar sağlıkla sütünüzle kalın 🌸🌸 teşekkür ederim tekrar
Damlaplt Benimde aynı 2 aylık olduk 1-2 haftadadır göğüslerimdeki sertlik dolgunluk geçti, süt yetmiyormuş bebeğim açmış gibi hissediyorum emme süresi 20 dk sürüyordu şimdi baya düştü, ama sık sık emziriyorum inşallah doyuyordur😔
Tbmbdb Benim de ilk zamanlar aşırı sütüm vardı ve çok tazyikli gelirdi ustum başım hep ıslanırdı artık yumuşak benim de 4 aylık oldu bebeğim kilo alması normal 5 dakika da doyuyor arada ben de acaba süt gelmiyor mu acaba doymuyor mu diye evham yapıyorum ama doyuyor hatta bazen 2 dakka emiyor ben zorluyorum az saha emsin diye bu sefer de kusuyor çenesi kuvvetlendi artık çok hızlı süt çekiyor demek ki çabuk doyuyor diye kendimi telkin ediyorum 4 5 saat emmese bile öyle sert olmuyor artık sağma makinesiyle sagmayi denedim bi ara çok taktım baktım 50 ml geldi aha dedim sütüm kesiliyor meğer bebeğin çekmesiyle makine aynı olmuyormuş bebeğin tukuruk bezleri süt kanallarından girip süt üret mesajı veriyormuş beyine makine kuru kuru sağım yapıyor arada taksam da öyle böyle gidiyor kilomuz şuan doğum kilosuna göre iyi artıyor iki katına çıkmış doktor iyi dedi o yüzden korkmayın bir de 3.aydan sonra kilo alımı azalıyormuş
Uykusuzkoala Senaselma evet herkes yazmış zaten yumuşak olması süt olmadığı anlamina gelmiyor diye ama ben yumuşak memeyle emzirmekten nefret ediyorum. Bebegim tutuyor sorun yok ama zor oluyor ve sütüm yeterli olmasına ragmen bestlak damla kullaniyorum günde 1 kez istedigim gibi sepsert oluyorlar. Arada 2 3 gün bırakiyorum yoksa mastite dönebiliyor. Çok doluyken guluk guluk ses çıkararak emiyor çok hoşuma gidiyor 😃
Gulde09 Nursur annesi bebeğin büyüyor çünkü endişelenme. Artık daha çabuk emmeye başladı 🥰 onlar memeden alacağını alamazsa zaten basarlar yaygarayı 😂
ikicanpareannesi Bebekler büyüdükçe memeler yumuşuyor o yüzden hiiiiiç endişelenmeyin doyuyordur ❤️🙏🏻
bglm Senaselma üç yaşında kızıma zorla bıraktırdık süt masallah ıyıydı laktamıl toz almıştım bır bardakla sütle ıcerdım baklagıl burgur cok tuketırdım tatlı komposto asla yemedım ıcmedım annem gunduzlerı benı bır saat uyumama ızın verırdı dinlenmem ıcın . Uyuduğumda kalktıgımda sagmak zorunda kalırdım dınlenmek gerçekten ıyı gelıyordu