Kizim 4 yasinda anaokuluna gidiyor 1 aylik karfesi var tam 1 aydir kizim cok degisti icine kapandi hastalandi okula severek giden kizim gitmek istemiyor senden ayrilmak istemiyorum diyor evde surekli uyuyor bizimlede fazla muhattap olmuyor ben kardesinin bakimina dahil etmek istiyorum ama o istemiyor yorgunum diyor onun yaninda sevmiyoruz ilgimiz hep ona disrai cikarsa babasi istemiyor hemen eve gidelim diyor ne olacak böyle yaşayan var mi