Bugün kontrolümüz vardı diğer postumda da sütümün yetmediğini yazmıştm doktorumuz kilo alımının aslında normal oldugunu ama bi önceli aya göre ani bi düşüş oldugunu beslenmeme dikkat etmem gerektiğini söyledi ki buna dikkat etmeme ragmen böyle bi düşüş var dün amam verdiğimi huzursuzlupu kalmadıgını vs anlattım her zaman önceliğimiz anne sütü emzir sürekli her an emzir doymadını gözlemliyorsan sağdıklarını ver baktın hala durmuyor ozamn bi ölçek mama verebilirsn ama zorda kalmadıkça verme dedi buraya kadar herşey normal ama gün boyu emzirdim uyuması vs gayet iyiydi şimdi tekrar emzirdim ama sürekli uyanıyor bi ölçek mama verdim baktm hala istekli içiyor bi ölçek daha verdim içti hepsini güzelce uyudu şimdi gelelim soruma ben bu mama işini nasıl ayarlayacagım 🥺