3 aylık bebeğime girp bulaştı şuan hasta durup durup ağlıyor emerken ağlıyor gaz sancısı çekiyormuş gibi ıkınıyor çok huzursuz normalde gaz sorunumuz yok ama kakasını yaparken bile baya zorlanıyor ateşi filan yok 37 dereceyi gecmedi hastaneye gittik ilaç vermediler boğazı kızarmış calpol ver dedi o kadar ne yapsam gecer çok sık emziriyorum iyileşsin diye ama önerilerinize talibim