Kızlar 3yaşında oğlum var saat 8de uyanıp daha doğrusu ben uyandırıyordum çok sinirleniyordu bağırıyordu neyse 12’de1 de ögle uykusuna geçerdi sonra akşam olunca da 10:30 11 gibi uyurdu fakat sabah 8de kaldırdığımda o kadar sinirli oluyordu ki çok bağırıyordu uyandırmamı istemiyordu bende öğlen uykusunu kesmeye karar verdim fakat öğlen uykusu uyurken aksam 10:30’da uyurken öğlen uykusu olmadan akşam 11:30’da uyuyor kafam almıyor bu çocuk nasıl erken uyumaya alışacak hatta zorla uyutuyorum binbir naz ile kızlar sizin çocuklarınızda böylemi mesela ben bütün baharatlıkları saklıyorum çekçek paspas Ütü un elektrik süpürgesi daha sayamadığım bir sürü şey var hepsini saklıyorum çünkü her şeyi dağıtıp dökmek istiyor oynamak istiyor sürekli onun peşinde koşuyorum inan o kadar yoruluyorum ki yeğenlerim kuzenlerime bakıyorum onların bu tarz oynadıklarını görmüyorum kafayı yicem oyun parklarınada götürüyorum enerjisi atsın diye ama yok ya yok tükenmiyor bu çocuğum enerjisi bye bye uyku damlası filan mı alsam diyorum bilmiyorum ya