ikizmom_ 5 ay 18 günlük kızım var göğüslerini de şişlik var siz ne yaptınız sağlık ocağında ki ki doktor ovala ma kendiliğinden geçer dedi
Mimoza-kizim ikizmom_ kendiliginden geciyo cnm bizimki 5.5 aylikken gecti merak etme onun canini acitmiyor 🥰🥰
Asligcl45 ikizmom_ yeni doğan dönemde bizde de olmuştu doktoruma sorduğumda sakın ovalama kendiğiliğinden geçecek sendeki hormonlar ona geçiyo normal demişti
cansueylul ikizmom_ annedeki hormonlar bebeğe geçiyor sanırım ovalamayi dokunmayı onermiyolar kendiliğinden geçiyor bizde de olmuştu 🌸
Birkullanici ikizmom_ zamnla geçiyor dokunma,bir yaşından sonra geçmemiş olursa ozamam doktora göster
Tugceozcetin128 ikizmom_ süt emdiği için oluyor ovalama sakn büyükler o tarz şeyleri çok seviyor kendiliğinden gececek
ElizzAda ikizmom_ zamanla geçiyor ellemeyin sakın.emdigi için sizdeki hormonlardan geçiyor demişti doktor.
Xxcns ikizmom_ bnm kızım 13 aya kadar öyleydi sonra Bi baktım kendiliğinden gitmiş hiç Bi şey yapmadım
minikkusuuummm- ikizmom_ sizi emiyorsa ondandır. Ovalamayın büyük ihtimal zamanla kendiliginden geçecektir. Ovalamak, masaj yapmak eskiden bilinen yanlış uygulamalardır..
ismiyok_ ikizmom_ emzirdiğimiz için bizim hormonlarımız onlara da geçiyormuş kendiliğinden geçiyor sonra bu arada erkek bebekte de oluyor hormonlarla alakalı bir şey
Tuchee ikizmom_ canım aynısı biz de var di eskiler anneden süt aldıkça süt olur bebegn memesinde de derler ama doktora götürmüştüm sürekli ovalamami söyledi ve geçmişti kokrakacak birşey yok yani sadece masaj yapar gbi ov canım