Merhaba sevgili anneler bebeğim 1 yaşında ama hala gaz problemi var gece sürekli gaz yüzünden karnını geri çekip ağlıyor ve sabah pıt pıt çıkarıyor gazını yani gaz yüzünden uyuyamıyor kaliteli bir uyku olarak sizden tavsiye rica ediyorum yaşayanlarınız varsa çözüm buldunuz mu