zeynepasyammm Çok şükür 2.denememde onaylanmış 1 aydır bekliyordum ilk ret yemiştim. Ne zaman yatıyor acaba aldinjz mi ve ne kadar yatıyor tek çocuk benim bir de kaç ay alınacak
zeynepasyammm Meryemgundogdu ilk ret yedim tekrar başvurdum onaylandı kendi kendine canım çok şükür tekrar başvur istersen
Annevebebek34 Bugun kaymakamlıkta işim vardı uğramışken sorayım dedim ayın 6sı yada 7sinde yatacak dediler
Oguuu26 Bende red yedim ilkinde ikinciye tekrar başvurdum bakalım bekliyorum ya inşallah kabul olur ilaç gibi gelecek bana🤲 Sosyal yardım mı aile yardımı olanmı canım seninki?