Gizemty2105 Doğum yapalı 1 ay oldu bel ağrım yeni başladı ve aşırı şiddetli, bu durumu yaşayan varmı geciçimi ? Çocuğumu kucagıma alamıyorum bel ağrısından 😢
Annesinin-pasasi Gizemty2105 geçmiş olsun canım evet aynı durumu yaşadım maalesef 😔 nefes kesiciydi😰 ama sonraki ay ağrılarım hafifledi gibi uzun süre önce ameliyat olanlar bir yıla kadar ara ara bu acıyı yaşarsın diyor😒
yaseminnduru Gizemty2105 bende yaşadım o ağrıyı yatakta resmen kitlenir kalırdım ama zamanla geçti o ağrı kalmadı.
Duce28 Gizemty2105 10 ay önce dogum yaptim . Bel ağrim hala var devam da edecek gibi duruyor bünyeden bünyeye degisiyor sanirim gecmiş olsun 🙏🏼
Gizemty2105 Ben bel tutulmasıda yaşadım çocuğumu kucagıma alırken direk iğne olan bölgeye ağrı saplanıyor. Yarın doktora gideceğim bakalım
Prensinannesi23 Gizemty2105 3 buçuk ay oldu epiduralli hiç bel ağrısı yaşamadım yani yaşadıysamda zaten dikişlerim açıldığı için 1 ay hiç kalkmadan yatmak zorundaydım onun acısından ağrısından anlamamışta olabilirim
Mom9 Gizemty2105 doktoruma başta çok kızmıştım genel anestezide ısrar ettiği için ama etrafımdakileri görünce dua ediyorum adamcağıza. Hakikaten iyilik etmiş